torsdag, september 02, 2010

tusler i nattens mulm og mørke

Det er helt stille i huset. Alle sover bortsett fra meg. Ikke smart å sove middag og ikke smart å utsette ting til i siste liten... I morgen skal snuppa i bursdagsbesøk til en av sine beste venner etter skolen og da må hun jo ha med seg gaven i morgen tidlig.
-i siste liten = pengegave :P
...så jeg tenkte at jeg skulle sy en liten pung/veske til å ha pengene i så det ikke ble så kjedelig gave... og så tok jeg litt av her i nattens mulm og mørke. Så nå har jeg sydd en skulderveske til henne med navnet hennes på.
Håper hun liker den og kan få glede av den :)
synes stoffet inni fra Åhlens er så tøft!
Ønsker dere alle en superduper torsdag :)

12 kommentarer:

Synnøve sa...

Den var kjempeflott! :) Skikkelig fin bursdagsgave altså :)

Ingunn sa...

Den var fin!
Min definisjon av i siste liten består kanskje av å rote sammen et kort i hui og hast...

Unknown sa...

Herlig å høre!
Veldig stilig skulderveske! En heldig liten frøken!
Ha en god helg!

Tina sa...

For en kjempefin skulderveske! Nydelige stoffer og kjekt design! Likte denne jeg! :-)

Ania sa...

Hallo? Kjedelig uten pung? Hallo? :D

Berit sa...

Hei å hå!
Ser man det - det kom noe supert ut av tuslinga i mørket! Sånn er det når man kan trylle med stoff og symaskin!! Super flott!!

Jeg ble ferdig i dag jeg, men i go' tid likevel!!

Klem

Elisabeth Helland sa...

heldige Vilde.....og for en nydelig broderi-skrift.....fargevalget her var jo også litt av et scoop da...nydelig skulderveske......flinke du er...

Jennys fire vegger sa...

Lekkert altså, en kjempeheldig jente! =) Nydelig stoff inni. =)

Ha en fin dag.
Klem Jenny

Anne-Britt sa...

Det blir nok en glad bursdagsjente. Heldig hun. Er imponert over at du sydde den i natt. Og stoffet inni er kjempestilig. Ble veldig i stuss mht rødt eller grønt, men tror ennå jeg velger rødt, men tenker litt til om det er greit :)

Toi9 sa...

For en fin liten veske!
Alltid populært til små jenter :)
Så fint med navnet på veska.

Anita Tørmoen sa...

Så flott den ble. Morsomt med navnet sitt på tenker jeg:)

Unknown sa...

Kjempeflott..., for en fantstisk flott gave... :O)