mandag, september 13, 2010

min positive overraskelse

I helgen reiste jeg og min svigerinne til Molde for å overraske min svigerinne som skal gifte seg. For å tøyse litt med henne kledde vi oss ut. Vi hadde det garantert mest moro den kvelden!! Vi fniste og lo på flyet opp og da vi kom på flyplassen kledde vi oss om og smiket oss... Da vi hadde vært på flyplasstoalettet i vel 10 minutter kom det inn en securitasvakt. Hun sjekket alle toaletter, gikk rundt oss og sjekket vaskene, søppelspannene ol. Hun turte ikke se på oss *fnis* Vi var jo VELDIG skumle.... og hadde hun sett på oss så hadde hun kanskje sett at vi hadde parykker og egentlig var ganske så snille. Vi har fnist litt av den lettere stressa securitasvakten i etterkant. Hun fulgte godt med oss da vi gikk ut og ventet på at kjæresten til min svigerinne skulle hente oss. 

Min svigerinne hadde INGEN anelse og det var kjempemoro (for oss :P )!!
Dagen etter skjemte vi henne ut med spa, god mat og koselig selskap. En trivelig helg i Molde :o)


Litt småkræsj i stilen her....
Jeg trodde at det ikke var lov med sakser på flyet så jeg valgte å la hexagonprosjektet være igjen hjemme og tok med begynneslen på mitt nepalbølgeteppe. Kjekt å ha begynt på det. Nå har jeg heklet en gang med alle 9 fargene, så nå begynner jeg å få litt regnbuefølelse. 
-
sånn til neste flytur så er det greit å vite at saks med blad under 6cm er lov å ha med i håndbagasjen :) Gjør håndarbeid på flyturen lettere. Strikkepinner og heklenåler er lov det også, men det visste jeg fra før. 
_
Koselig å lese om hva dere har gledet/overrasket med i helgen. Fortsett å glede/overraske helt til fredag og jeg gleder meg til å lese flere kjekke kommentarer :o) 
Ønsker dere alle en god uke :)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Skjønner godt at securitasvakten ble litt redd..., :O) dere ligner på punckere fra 80 tallet!
Man får det ikke mer moro enn man lager selv!

klem

Ania sa...

Hihi, herlig!! :D
Hvordan reagerte hun først? :D
Kos dere masse, hilshils - stikker snart til oppdraget mitt nå :)

mo9ca sa...

Kule damene!!

Og sånn til en annen gang - så har jeg et annet tips til hvordan en kan få kuttet tråder i strikketøy på fly - med edgedistresser - f.eks Tim Holtz sin, de kutter jo av garn lett som bare det :)

HegeT sa...

Herlighet, så mye gøy du finner på...!!...
Skjønner godt at hu securitasdama tittet fælt på dere....
Hadde skremt vettet av meg ivertfall...
Men det mildnet litt når du tok frem hekletøyet da.....ha-ha...

mandagsklem
HegeT

Elisabeth Helland sa...

hihi, fine du ....
og takk takk takk, er det virkelig lov å ha med en rundpinne også på fly? da vet jeg jo hva som må med i håndbagasjen min til Egypt om halvannen mnd..... :o) da lærte jeg noe i dag også gitt.....

Polka sa...

FANTASTISK !
Du er virkelig en kreativ og morsom dame :)

Polka sa...

..men jeg er glad at du var uten røyk ;)

Unknown sa...

Hei. Jeg oppdaget den flotte bloggen din i dag. Jeg legger meg til som følger, her var det jo så fint. Kikk gjerne inn til meg også om du har lyst. Jeg har nylig flyttet inn i Blogglandia...og syntes det er veldig morsomt. Legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad.
Ha en strålende blogguke. Wilhelmine

banglamarie sa...

*fnis* Polka ;)
Må jo bare si at min svigerinne ikke røyker, den er en del av antrekket ;)