torsdag, september 09, 2010

hva gjør man med alle restene??

Nå har jeg klippet til alle delene til to av brudepikekjolene, og det ble endel smårester med silke. Som regel så bretter jeg disse små tøybitene fint og legger dem sammen med andre små tøybiter til senere bruk, men idag så måtte jeg leke litt mellom den "seriøse" syingen. Så nå har eldstesnuppa fått en kjole til sin "bønni". Minstesnuppa får nok en kjole til sin Elisabethbamse også, men først må jeg sy litt til på brudepikekjolene før jeg kan leke meg med bamsekjole igjen :o)

Ønsker dere alle en fin torsdag og en god helg :o)

6 kommentarer:

Katrine_tm sa...

Så skjønn! :D

Berit sa...

Så gossin!!
Og lek er også viktig! ;)

Anne-Britt sa...

Så utrolig søt kjole da. Heldige kaniner :)

Ingunn sa...

Så morsom måte å bruke rester på!
Heldige bamser og kaniner som får kjole de også.

Ha en strålende helg!

Jennys fire vegger sa...

Neimen, såå skjønn da! Hun der liker kjolen sin, altså, det kan en lett se! :-D

Så flink du er! Heldige jenter som har en så kreativ mamma. =)

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

Ania sa...

!!!!!
Herlig!