tirsdag, september 28, 2010

kjøkkenhåndle

...tror jeg trenger litt øving på å skrive bokstaver på frihånd på symaskinen. 
Grubler litt over hvilke ord som passer å ha på ett kjøkkenhåndkle. 
Første håndkle ut er "hverdagsro" 
-det er jo en egen stemning å vaske opp på hytta 
(eller campingvogn som det heter...) 
Det er en egen ro med å være bare her og bare nå. 
Skvulpe med vann og bare ha det bra :o) 
Livsnyter jeg?? Har jeg aldri hørt :P *fnis* 
Noen som har noen gode ordforslag til hva jeg kan ha på neste kjøkkenhåndkle? 
Ønsker dere alle en god tirsdag :o)

11 kommentarer:

Pauline sa...

Så artig å skrive sånne "godord" på! ;-)
Hva m 'hverdagslykke', 'tirsdagsfred', 'torsdagsglede', 'carpe diem', 'alltid på en mandag'....
Hehe, nei ikke vet jeg hva du har lyst til å fylle kjøkkenhåndklærne med.
Ha en fin uke iallefall, klem! :-)

Aquarell sa...

Så morsom ide! Du inspirerer! :)

HegeT sa...

-Kaffekos....
-kjøkkenglede...
-fars hånkle.....
-bare til pynt....
Kjempekoselig med sånne små ord.
Godt med litt tid til å filosofere over oppvask-balja....

tirsdagsklem
HegeT

Hege sa...

Har ingen gode forslag å komme med, men ville bare si WOW!! Syns du er superflink til å frihåndsy på maskinen jeg!!
Du både imponerer og inspirerer!!

Ellen* sa...

Du er ganske flink allerede da!

*tørketørke* hadde jeg kanskje skrevet (med stempel isåfall - ikke med symaskin *dån*) ;o)

mimmi-leone sa...

Nydelig og anderledes.

Med hilsen fra Mimmi-Leone

Kathrine sa...

Du er så flink!!
Og så gjør du så mye hyggelig mot andre, ref posten under her! Imponert over alt du rekker over.

Jennys fire vegger sa...

Litt mer øving?? Det ble jo superfint! Halve sjarmen er vel at det ikke er "perfekt"! :o)

Huff, jeg kommer ikke på noe ord i farta... Hva med:

-Hyttekjøkken, eller skulle det være: I love camping? :o) Jeg har en herlig kofferttag det står: I love not camping. Den er så fin, selvom jeg er veldig glad i å campe, bare ikke når jeg endelig skal fly et sted!

-Livsnyter (MÅ jo passe på deg, tydeligvis)

-Familieliv

Nei, vet ikke jeg... :o) Lykke til med flere ord!
Klem Jenny

Ania sa...

Se der ja :)

Maren sa...

Jeg har egentlig ingen gode forslag, men dette syns jeg var kjempefint! Og det suuupersøte hjertet da :D

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Carpe Diem er et ord jeg digger :D

Utrolig så flink og kreativ du er, dette kan også bli flotte julegaver.