torsdag, september 16, 2010

hekleguri

...det kan jo se ut som jeg ikke gjør annet enn å hekle for tiden :P 
-det stemmer nesten, for det er ikke ofte jeg er tomhendt. 
Jeg er ikke fullt så ivrig som de gamle spøtekjerringene som gikk med strikketøyet i nevene når de gikk langs veien, men nesten... 
-sitter jeg tomhendt så blir jeg fort rastløs. 
Jeg har stort sett alltid med meg spøt i vesken... 
Det gir meg ro og glede :)
Her er runde 2 på hexagon-teppet. 70 av 240 har fått ny farge. Det går på fram :)
Ønsker dere alle en kreativ torsdag.
---tusler tilbake til symaskinen og fortsetter på mitt hvite prosjekt. 
*tjohei* 

10 kommentarer:

Unknown sa...

nydelige farger...heklling er så koselig å holde på med...wilhelmine

Anita Tørmoen sa...

Det er godt å ha et håndarbeid i veska. Disse småhekleriene er jo supre til sådant.

Unknown sa...

Hei!
Det ser nesten ut som en skål med de deiligste og mest fargerike sukkertøy... :O)
Liker veldig godt det nepal bølgeteppet ditt også, herlige farger!

Klem

Moan sa...

Elsker skåla med "goderiet" i!

Anne-Britt sa...

Så flott det blir og skikkelig glade farger. Ser det kan bli travelt for deg i ukene fremover :) Ha en super helg.

Synnøve sa...

Takk for koselige hilsener hos meg :) Koppene finnes i blå eller hvit (kanskje flere? jeg har bare sett de i hvert fall), og eieren troooooor de kanskje er kjøpt på Kremmerhuset, og det tror faktisk jeg også :) De finnes med teksten "tea time" og "chocolate" såvidt jeg vet!

Synnøve sa...

Hihi, forresten så var min oldemor av den typen som gikk langs veien og strikket ;) Kanskje derfor jeg føler at jeg sløser vekk tid når jeg ikke gjør noe! ;)

hanne sa...

Nydelige farger, Marie! Å sitte uvirksom er heller uvant for meg også...Stau pau :)

hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jennys fire vegger sa...

Snakker om å være driftig, mor! =) Dette blir jo kjempefint! Gleder meg til å se det ferdig altså. =)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny