lørdag, september 25, 2010

mina namnband

Mange har spurt hvor jeg bestiller mine navnebånd. Jeg har nevnt det litt hist og her i bloggen før, men her kommer link og bilder :o)
 Navnebåndene bestiller jeg fra www.minanamnband.se
Jeg er godt fornøyd med service og lappene. Kan virkelig anbefale dem :o)
Skålen jeg har noen av navnelappene mine i har jeg laget selv på et keramikkurs i 2000. 
(den gang jeg skulle bli sykepleier og ha kreativiteten min som hobby... livets vei forandrer seg stadig :o) ) 
Ønsker dere alle en god helg :o)

8 kommentarer:

Anonym sa...

De navnebåndene er så stilige!!!
Og den skålen din var rålekker altså :)

God helg til deg også :o)

Annette Thygesen sa...

Koselig med disse personlige navnebåndene. Fin skål. Tenk så kjekt at livet har noen overraskelser til oss, Marie. At ikke alt bare er staket ut, men at vi stadig oppdager nye kjekke ting underveis.

Jennys fire vegger sa...

Det har jeg lurt på og. :o) Takk for tips!

Ha en fin lørdag videre!
Klem Jenny

eba sa...

Tusen takk!! <3

Ingunn sa...

Har bestilt meg navnebånd derfra jeg også, men jeg lurer på om du har bestilt veldig mange, siden du har flere farger (tror jeg fikk til å bare velge en fange, jeg...)

Lene sa...

Takk for navnebåndtips!
Jeg prøvde å bestille, men datt litt ut da jeg fikk bekreftelsen og skulle betale. Prisen ble oppgitt i svenske kroner - regner du dem selv over til norske når du betaler?

Anonym sa...

Hej,
Jeg tænkte jeg lige ville ligge en kommentar.
Jeg bestiller rigtig mange navnebånd i super kvalitet hos firmaet ikastetiket.dk
De leverer hurtigt og har en rigtig god service :-)
I kan se deres produkter på dette link:
http://www.ikastetiket.dk/navnebaand

Venlig hilsen

Jonna
DK

Elisabeth sa...

Tusen takk for link :)
Jeg er ikke så flink til å kommentere, men jeg synes du lager mye flott :) Du inspirerer!