lørdag, november 13, 2010

strilascrap

I dag har jeg vært på Strilascrap. Lene arrangerte og hadde laget en så bra dag. Det var bra laget til med bordplass, konkurranser, mat, hobbykroken stilte som butikk, rett og slett veldig bra opplegg. Jeg hadde ikke tid til å være hele dagen, men veldig koselig den tiden jeg var der. 
...og jeg fikk til og med scrappet litt!!
Her er en layout med ark fra den nye BoBunny-serien. Nydelige ark!!! 
Bildet er fra vinteren som var i fjor. Snøen lå så lenge og vi gikk til barnehagen med akebrett noen ganger. Amalie ville helst at jeg skulle løpe hele veien med full fart.... pust, pes.... Hun er en liten diva som vet hvordan hun vil ha det. "full fart mamma!!"
...
Takk til alle dere som var på strilascrappen! Kjempekoselig å skravle litt etter gammalt :)
Koselig å hilse på gamle kjente og koselig å bli kjent med nye kjente :)
Ønsker dere alle en god lørdagskveld. 

3 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Tusen takk for en koselig dag på Strilascrap. Var veldig koselig å være på treff igjen etter lenge fravær.
Til og med jeg fikk scrappet i dag...hehe :D

LOen din var bare nydelig og papirene fra BoBunny er jo bare helt smashing <3

Klem
PS: Jeg prøver å tørke støv av bloggen min ;)

Annette Thygesen sa...

Nydelig layout. Gjorde seg fint med den store tagen med tekst på. Den ble jo bakgrunnsark og tag på samme tid.

Anne-Britt sa...

Virkelig flott LO. Kjekt du er kommet i gang igjen. Tviler ikke på at du hadde det kjekt på strilascrappen. Jeg vil være med neste gang :)