lørdag, november 27, 2010

adventskalender

..jeg digger advent...
og jeg digger adventskalendere. 
I fjor bestemte jeg meg for hvem jeg skulle kose meg med å lage adventskalender til. Foruten Gry, som allerede har fått sin, bestemte jeg meg for at Sonja skulle få en. Så Sonja og Gry sine adventskalendere har jeg holdt på med i over et år. Veldig koselig å putle på med :o)
Sonja er en herlig venninne. Sprudlende kjekk som jeg har hatt det mye kjekt sammen med :o) 
Takk for alt vi har gjort sammen i året som har vært!
Du er herlig å være sammen med!
Jeg ønsker deg en god advent. 
Posen som pakkene er i er sydd som en pose med snøring, så den kan brukes til alt fra oppbevaring til småting, ha skittentøy i på tur eller hva ;o) -og motivet... ja Sonja er vel glad i Paris?? 
 ...og i sommer fikk jeg og jentene et innfall... så da laget vi en adventskalender til Anne-Britt. Denne er like mye fra jentene som fra meg. Anne-Britt bor ikke så langt unna, og vi har hatt mange herlige lunchdater med chai, mat og skravling. Jentene har blitt godt kjent med henne og setter pris på henne også. Nå gleder vi oss til å bli kjent med valpen hennes også :o)
God advent til dere alle som stikker innom bloggen min :o) 

9 kommentarer:

Sonja sa...

Nydelig pose, og ja Marie eg elsker Paris ! Utrulig
Kjekt å få advent kalender, jeg har aldri opplevd noe lignende før. Tusen tusen takk!

Unknown sa...

Så snilt og generøst av deg å lage pakkekalender til venninner... :O)
Parisposen er HELT nydelig..., og det må jeg sannelig si at hexagonteppet ditt blir også. Jeg digger fargene i det... :O)

Ønsker deg en fortsatt fin adventshelg!

klem

Bente sa...

Så inderlig god du er:) Du setter stor pris på vennene dine, håper at de tar godt vare på deg også, Marie:)

Jeg blir glad av å titte innom bloggen din - du lever sånn etter prinsippet: Den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad:) Og det burde noen og enhver ta lærdom av. Du gleder og er tilstede gjennom HELE året og det synes jeg er veldig viktig. Det er i hverdagen vi lever:)

Ønsker deg en magisk adventstid. Klem fra Bente

Anne-Britt sa...

Jeg føler meg så heldig som har deg som venninne. Du er så god Marie :) Jeg gleder meg masse til kalenderen min. Trodde ikke jeg skulle få noen kalender i år så tenkte jeg måtte få meg en flax kalender. Dette skal virkelig bli kjekt. Er så glad for at jeg er blitt kjent med både deg og ungene :) Ha en fin lørdagskveld.

Synnøve sa...

Du er jammen god! Ønsker deg en fin adventstid :)

"Romfortrivsel" sa...

Kjempekoselig idé! En flott venninne! Bare å ha tenkt i lange tider er en gave. Her er det ikke et snev av "må bli ferdig", bare ekte glede over å gi.

Lene sa...

Så snill du er som lager kalender til en god venninnne. Denne var virkelig lekker !!

Ha en flott desember!

hanne sa...

Sånn en koselig gest, Marie! Du er jammen snill! Gjestfri VET jeg at du er ;-)Ha en flott adventstid!

Aquarell sa...

Nydelige kalendere du har laget. Og så snilt å lage kalendere til venner. :)