søndag, desember 05, 2010

scrappejulebord

I går var jeg på scrappejulebord med en gjeng superherlige damer. 
Utrolig kjekt, inspirerende og kreativ kveld!!
Jeg fikk malt en haug med stempeltrykk og har begynt å lage julekort. 
Jeg fikk laget 4 kort helt ferdig. Synes denne engelen er så søt!! Bilder av alle kortene kommer siden når jeg har fått tatt bilde. Min tante skal få alle disse julekortene til sine venner :o) 
Takk for en herlig dag/kveld/natt til dere som var med på scrappejulebordet i går. 
God søndag til dere alle :o) 

5 kommentarer:

Anne Marit sa...

Verdens nydeligste engel! :-) -- er så glad jeg fikk lurt til meg noen trykk :-) Nydelige julekort! likte oppsett og pynt med snøkrystaller utrolig godt :)

Maren sa...

Jeg er også fan av denne engelen! Og den grønne malingen din! :D

Flotte kort du lagde!

Anonym sa...

Fantastisk, alt du lager er utrolig flott. Klem fra Laila

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Hihi...jeg er også så glad for at jeg fikk nappet til meg et par trykk av den engelen :D

Siw Eldhuset Hansen sa...

denne engelen er bare så vakker:)