mandag, mai 31, 2010

Navneskilt :)

Endelig har vi fått oss dørskilt. Vi har bodd navnløst i samme leilighet siden 2003. Jeg har lenge hatt en plan om å lage et dørskilt, men jeg har litt for mange planer til at alle planer blir realisert. Jeg snublet over Veronica's skiltblogg inne på casacreativ-forumet og forelsket meg i dette skiltet. Ta gjerne en titt på bloggen hennes om du er som meg... navneskilt er noe man kan utsette en dag til :P -men nå fikk jeg orden på det :) Veronica har en interiørblogg også. Mye fint :) Jeg er superfornøyd med vårt nye navneskilt.
Tusen takk Veronica!!

4 kommentarer:

Veronica's hus sa...

Åh så søt du er!
Veldig hyggelig at det falt i smak:)

Tusen takk for reklamen.

Kelm i fleng

mette sa...

Vi har også et skilt fra Veronica, og jeg elsker det og absolutt alle besøkende (i alle fall de som er damer...) skryter av det! Søte navn på jentene dine :)

G-Anette sa...

Skiltet var kjempeflott! Takk for tipset, må inn å titte litt der ja :)

Ha en fin kveld.

Unknown sa...



Designing your own logo, your own t-shirts, own banner, own flag, logo, USB stick, banner,Door etc, can you save yourself a bit of money, or is it false economy and even worse, could it lose your company money?Unfortunately it can cost a business a lot more by having an unprofessional looking logo.Here's what you need to know about designing.
see more at: Navneskilte design