lørdag, januar 21, 2012

Scrabbleringer for voksne og scrabbleringer for barn

Jeg holder på å sy kjole på skolen.... og når jeg holder på med noe jeg må bli ferdig er det alltid mer fristende å gjøre ting jeg ikke må... som å sy små poser til en venninne. Alle får ikke slike poser når de kjøper ringer, men hun som har kjøpt denne ringen er så flink til å gjøre det fint når hun skal levere noe til meg, så da var det litt kjekt å gjøre det fint til henne også. Hun er ekspert på fine innpakninger og glede med forskjellige småting :)
Jeg er veldig veldig glad i symaskinen min ♥
(og snart.... snart skal jeg sy sammen kjolen min som ligger i mange biter på gulvet)
Noen har spurt om jeg har ringer som passer for barn, og det har jeg. 
Så om noen ønsker barnestørrelse så er det mulig å bestille :)
 ...og alle innpakningene er forskjellige. Jeg har klippet og limt logo på gamle esker slik at de blir gjenbrukt. 
 Pris på ringer: 75,- inkl porto
send mail til: banglamarie@hotmail.com
Ønsker dere alle en fin helg 

2 kommentarer:

Pauline sa...

Fiine små poser, kjekt å gjøre noe ekstra for de man setter litt ekstra pris på, og kjolen blir helt sikkert fin når du bare blir ferdig! :-)

Ringene var kjempefine, og gjenbruk av esker er alltid bra!

Riktig god og kreativ helg, klem! :-)

Birgit sa...

Du er jammen flink med fine innpakninger du også!