søndag, januar 22, 2012

Ny kjole

Jeg skal sy en kjole og har laget et mønster. For å teste mønsteret fant jeg ut jeg skulle sy en testkjole. Jeg kjøpte disse stoffene for en stund siden for å sy en hvit vinterkjole, så da fikk jeg gjort begge deler på en gang. Kjolen er sydd i to ulike ullstoffer. God og varm kjole. 
ønsker dere alle en god søndagskveld :)
svar til Blåmeis: Jeg har tegnet mønster selv inspirert av kjoler jeg liker godt. Jeg har i prosessen kikket på forskjellige kjolemønster fra Stoff&Stil, men ingen var slik jeg ville ha kjolen så jeg måtte lage et selv.  

11 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh, den kjolen ble LEKKER...:O)
men du vet, alt kler den smukke;O) Tror ikke den hadde vært like kledelig til meg! Men den var veldig flott til deg!

Takk for samosa oppskriften..., den skal prøves!

Utrolig flotte disse ringene dine, har du igjen en med "B" på? Hvis du har det vil jeg gjerne bestille den av deg!

Ønsker deg en strålende uke!

klem

Pauline sa...

Se der ja, så flott den ble!!
Hvis dette er prøvekjolen er jeg spent på hvordan "den ordentlige" kjolen blir.. ;-)

Er det strikket eller sydd sjal du har til..??..


Riktig god søndagskveld til deg også!
Klem! :-)

Pernilla sa...

Kjempefin kjole, hva flink du er!
Den sitter virkelig perfekt på deg!
Pernilla

Anette og gutta sa...

nydelig kjole-nydelig dame:)

Åse Marit sa...

Knallfin kjole Marie! Så flink du er:-)
Og takk for oppskrift på samosa nedanfor! Det har eg ikkje smakt sidan eg var i Nepal, men det skal eg jammen prøve å lage:-)

hjertemynthe sa...

Så nydelig kjole! Rett og slett <3 VAKKER <3

Aquarell sa...

Så flott kjole! Så flink du er å sy. :)

hanne sa...

Lekker kjole, Marie! Den kledde du veldig godt!

Blåmeis sa...

For en flott kjole. Knallfin rett og slett. Lager du mønster selv eller har du kjøpt? Ble inspirert jeg :)

Beatemor sa...

Wow - så nydelig den ble. Så utrolig lekker ut :-)

Beate sa...

LEKKER!!