tirsdag, mars 20, 2012

litt ymse

Jeg har laget litt forskjellig i det siste, men ikke tatt meg tid til å vise. Her kommer en liten oppsamling av bilder av ymse kreative puslerier. 
 Pulsvanter til Gry. Jeg har strikket grå og svarte pulsvanter. Det grå er strikket vrangt og det svarte er strikket rett.
 Pulsvanter til Vibeche. Ribbestrikkete pulsvanter. Gode og varme.

...en liten tur på garnbutikken og har plutselig begynt på mange nye prosjekt...
 to kjoler til Helen. En svart ganske enkel og en hvit som er lik en jeg har sydd til meg selv tidligere i år
Jeg ønsker dere alle en god uke :)

6 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

så mye fint;) og kjoler også! nudelig fassong på de;)

Gry sa...

Jeg kan gi pulsvarmerne de beste attester :) Myke, varme og akkurat passe store. Veldig kul effekt med sort innimellom bulkene som viser når man beveger seg (bildet yter dem ingen rettferdighet). One-piece i denne teknikken hadde vært den ultimate beltedyrdrakten :) Tusen takk *klem*

Villblomsten sa...

Hei :-)
Lenge siden jeg har vært innom deg ser jeg :-)
Du har laget mye fint siden sist :-)
ha en fin dag :-)

Ania sa...

Masse herlige prosjekter, digget særlig designet på pulsvantene til Gry! :)

Beate sa...

Du lager så mye flott! Falt veldig for de første pulsvantene. De var enkle og lekre!!

Vibeche sa...

Tusen takk for deilige pulsvanter, jeg elsker de :)
Så gode og varme <3