torsdag, juli 15, 2010

butikken på bryggen :)

Moe
Udd
Ønsker dere gode sommerdager :)

3 kommentarer:

Hege sa...

Hei!
Vi var innom der da vi var i Bergen! Og nå er jeg den lykkelige eier av et nydelig par med pulsvanter. Har til og med fått brukt dem et par ganger. Kaldt her i nord ser du!

Klem

Åse Marit sa...

Du er skikkelig god på å komme med gode anbefalingar på go-biter i Bergen-by altså! Såg etter denne butikken sist eg var i der, men var usikker på kvar den låg.. NO har eg notert meg kva smau eg skal gå inn i, så då skal butikken besøkast:-)

Håper de har gode sommerdagar, i den koselige campingvogna eller der de ellers måtte nyte sommeren!

Klem!

Synnøve sa...

Mange fristande plasser rundt omkring... Her må eg nok innom neste gong eg er i Bergen! :)

PS. På bloggen min finn du ei utfordring frå deg til meg. :)