mandag, juni 22, 2009

nok en superkoselig helg :)

Denne helgen har vi vært hos svigers :) Vi skulle bare være der en natt, men snuppene koste seg sånn så snille tante kjørte dem hjem så de kunne være en ekstra dag :) vi voksne måtte hjem for mannen skulle avgårde med fly. Jeg og Y gikk på tur i marka til svigers. Nydelig omeråde og strålende sol. Og jeg var superfornøyd med de nye kjolene mine, sko, jakke og sjal :)
Dette bildet synes jeg er så herlig. Amalie stråler av glede. På tur i baljen til bestefar, på vei til land fra båten. Og så herlige kusiner som holder hverandre i hendene :)
mmmmm etter deilig grillmat var det deilige "gudle". Svigermor hadde laget en haug med gudle som vi fikk. MMMMMmmmmmmm skikkelig luksus.
Amalie var så fasinert over at blæretangen var hjerteformet :) Mange små gleder om man kikker etter.
...
Søndag brukte vi til å feire mammas bursdag, få besøk av svigerinne og hennes barn, og på kvelden litt skravlings med scrappevenner :) Nok en perfekt helg :)
...
Denne uken blir litt ekstra komlete. Mannen er på jobbreise, mine foreldre på ferie og min bil har streiket. Har vært på verksted med den i dag, men de hadde ikke ledig tid før torsdag. Så da håper jeg bildoktoren gjør bilen frisk til ferietiden. Denne uken blir litt anderledes enn planlagt, men det går nok bra ;)

Ønsker dere alle en riktig så fin uke :)

5 kommentarer:

Aquarell sa...

Det hørtes ut som en skikkelig trivelig helg!:D Herlig bilde av de to små kusinene hånd i hånd.
Ha en fantastisk uke- selv om bilen din takket for seg... :)

Ania sa...

Så koselige bilder :D Og liiiiitt misunnelig på dere som fikk med dere tapaskos hos Ellen sist helg :D Håper det ordner seg for deg på onsdag!!

Anne-Britt sa...

Åh så tøff tangen er da. Det gjelder bare å legge merke til de rette tingene, så er det masse flott rundt om:) Har du sydd deg ny kjole/skjørt? og fått nye sko? I hvertfall stilig. Håper vi sees snart. Klem

banglamarie sa...

har ikke sydd nei. Her er det visakortet som har kjørt seg :) Litt shopping må til av og til.
Og skoene har jeg fått av mine svigerinner :)

Elisabeth sa...

Så fascinerende flott tangbilde :D