fredag, september 26, 2008

scrapping på hobbykroken og tusen takk til Gry :)

Å scrappe med damene på hobbykroken er så inspirerende! Jeg gleder meg allerede til neste gang :) Dere er herlige. Jeg scrappet enda en side fra fjellturen vår på Vikafjellet inn mot stølsheimen. Så fantastisk flott tur :)...
Gry hadde med seg en haug med lapper til meg på hobbykroken. Nå skal jeg finne noen flere lapper og sy sammen ett teppe :)

Jeg blir helt rørt over at så mange har hevet seg med på utfordringen og strikker lapper til Okhaldunga :) Det gleder og varmer mange barn!! Dere er flotte!

6 kommentarer:

Åse Marit sa...

Så flott LO!! Skikkelig fin:-) Kva er dei bling liknande steinane du har brukt? Treng idèar til nye element, og det gav veldig fin effekt!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Nok en nydelig LO fra deg, digger stilen din :)
Så flott at så mange stiller opp med lapper til okaldunga. Jeg er helt imponert og et meget flott tilbak :)
Klem

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

tilbak......hihi mente jo selvsagt tiltak.....fnis (er det lov å skylde på at kl er over 12)

Vibeke sa...

Kjempe lekker LO. Flotte detaljer og farger :)

Ania sa...

Så kult bilde og så kul LO :D Skulle ønkse jeg og bare kunne hekle litt pynt til siden jeg holdt med sånn uten videre sånn som deg :D

Anonym sa...

hej marie
I really like your layouts!! can you tell me how you make those adorable little flowers? they're just way too sweet.... :))
greetings from switzerland,
stefanie