torsdag, september 04, 2008

Kreativ dagbok

Jeg har skrevet en artikkel om kreativ dagbok på kreativsidene til papirgleder.no. Les gjerne artikkelen og gå deretter inn på forumet og bli med på utfordringen jeg skal ha gående i høst med kreativ dagbok. Bli gjerne med å lek!!

Her er noen kreative dagboksider jeg ikke har vist på bloggen før:
Det er godt å si stopp noen ganger, enten det er for å stoppe negative mønstre hos en selv eller si stopp for å lage rom til en selv. Hverdagen kan fort bli for travel om man sier ja til alt man blir spurt om. Siden handler om å ta vare på seg selv.
Jeg ELSKER å lese bøker. Det er kjekt å forsvinne inn i en annen verden. Dette er en gla'side om å lese. Denne sangen fra "fimlene" på barnetv beskriver bøkenes verdi så godt
Her sier vel teksten på siden sitt. Den handler om å klare selv. Og hvorfor skal ikke jeg duge når mannen klarer?
Jeg har pustet med de små hjelpemusklene i årevis, dette har gitt stive og ømme nakke og halsmuskler. Å endre på pustemøsnteret har gjort at jeg har vært veldig forkusert på pust. Ned med skuldrene, frem med brystet, pust med magen

Håper du blir inspirert til å lage din egen "kreativ dagbok" og bli med på min utfordring på Papirgleder sitt forum.

9 kommentarer:

Gladie sa...

Jeg blir nødt å ta meg en runde og finne en sånn bok snart. Flott og inspirerende artikkel!!!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Kjempe flott artikkel og spennende utfordring :)
Klem

Kirsten sa...

Virkelig flott og spennende, jeg lurer meg på om jeg ikke må prøve meg på dette gitt.

Vibeke sa...

Så flotte sider du har lagd!!:)

Aquarell sa...

Knallflott artikkel! Og skikkelig flotte sider fra din kreative dagbok.:D Gleder meg til å prøve meg på utfordringen!

Anonym sa...

Så enkle, lekre LO´er - digga handy woman - jeg har min egen, elektriske skrutrekker og duger fint (den ble et godt alternativ til diverse kniver) :))

Torill sa...

Stilige sider i dagboka dette!!! Topp artikkel!
Ville bare gi deg en award!
Titt innom bloggen min, om du vil!
klem og god helg

Ingrid_blafre sa...

Halloen du kreative menneske! Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min :-) Jeg ønsker deg en strålende og inspirerende helg!

Anne-Britt sa...

Da skal jeg ile inn og lese artikkelen. Kjempeflotte sider du har laget og flott inspirasjon.