onsdag, januar 09, 2008

swapper swapper og mere swapper :)

Jeg har vært med på noen swapper på http://www.minneriket.no

Kjempemorsomt å være med på. Jeg laget 30 like rullekakesider og sendte avgårde og fikk 30 fprskjellige tilbake. :) moro å gjøre noe litt anderledes :) kakeswapp-layouten min
Julekakeswapp-layout
en smule inspirert av Pentik
Nå har jeg skkurat sendt dem avgårde og jeg gleder meg til å få 24 julekakeswapper tilbake i posten :)
og så får jeg bare brette opp ermene og scrappe 19 suppeswapper!
Bare ett livstegn fra meg. Jeg har det bra, bare litt sliten etter nyttår :)
Ønsker dere alle en fin uke :)


3 kommentarer:

Aquarell sa...

Noen og enhver kan jo bli sliten etter desember, jule- og nyttårsfeiring.:D
Kjempeflotte LO'er! Disse swapene er gøy! Litt kjedelig er det jo å lage så mange like, men du verden så moro når man får de andre i retu!:D

Ha en fin dag!

Berit sa...

Godt nytt år!

Her hviles det mye i det nye året, men mulig kroppen min reagerer på at den får langt mer frisk luft nå enn i fjor!;)
Swapper ja, det er gøy å få - men ikke så gøy å lage mange like ;)

Ha en fin uke - her snør det enn så lenge..... ! KLEM

eba sa...

Så gøy med swapp! Har vært med på noen på Kin Flicks. Men ikke med så mange som her....... :D