mandag, desember 25, 2006

God jul


God jul til dere alle
Her hadde vi en trivelig julekveld med god mat, hyggelig samvær, gode presanger... bare positive minner fra denne julen :)
Jeg koste meg med å se tindringen og forventnigen i ungenes øynene.
Alt var så spennende med jul. Fra morgen til kveld.
I dag (første juledag) har vi spist kalkun og kost oss masse.
Vi var ti stykker i vår pittelille stue, og det var KOSELIG!!!
Jeg ønsker dere en fortsatt god jul til deg og dine kjære!
Kos dere masse og sett pris på de positive minnene :)

6 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Hei Marie,
kjekt å lese at du har storkost deg i julen :)Viktig å kose seg vettu.
Ellers vil jeg gratulere deg med ny "jobb" som designer på PG. Kjempe gøyt :) Elsker som sagt stilen din også ;)
Kos deg i romjulen sammen med dine kjære.
Romjulsklem fra meg

Lene S sa...

Så koselig bilde! Og det høres ut som du har hatt det fint..det gleder meg! Nydelige engler under her forresten! :o) Ha en fortsatt fin jul Marie!

klem!

olav sa...

Hallais, og fortsatt god jul i stugu!!

Takk for en storveis julefeiring, jeg og koste meg ettertrykkelig. gøy å se gleden til Lydia og amalie, og til vår onkel Oddvar. Han og ble glad.

Takk for strålende kalkun, den var ytterst god, yngve er en megakokk.

Snakz

Åshild sa...

Så koselig å lese at du har hatt en fin jul, Marie :) Kos deg videre og nyt dagene.

Klem

Unknown sa...

Ønsker deg og dine en fortsatt God Jul, Marie... :o)

Tegning er utrolig nydelig... Liker veldig god streken din og fargevalget også.

Mirjam sa...

God Jul til deg og dine, Marie!
Artig å titte innom bloggen din innimellom!!
Klem Mirjam :)