mandag, desember 24, 2007

24 desember og luke 24

I dagens luke vil jeg gi dere prosenter på Snow-collection fra http://www.banglamarie.no/. Reordre av snowcollection er i tollen, og er her om noen dager (så se bort fra alle som står utsolgt på på websiden, alle stempler fra snow-collection er her straks)
Bestiller du før 1januar 2008 får du
30% avslag på alle stemplene i denne serien :)
Jeg kan jo dele en liten ide med dere i dag også :) Jeg er veldig glad i hjertesymbolet og bruker det ofte. Denne lille kakeformen er den jeg bruker hyppigst av alle. Hvert år stanser jeg ut en haug med mini-kakemann-hjerter og har på syltetøyglass. En fin liten gave til noen venner :) Hjertet som er malt på glasset er inspirert av Pentik. Stoffet over lokket er rød filt fra panduro og båndet er no' bast.
Nå er bordet pyntet og jeg er klar for å feire jul :) Så kjekt å feire hjemme hos oss selv og lage vår tradisjon på dagen. (vi skal ikke sitte så klistret oppi veggen *knis*, men vi bare skubbet bordet inntil så vi skulle slippe å snuble i bordet hele tiden)
Ønsker dere alle en riktig så fin julekveld!!!

5 kommentarer:

Åshild sa...

Kjære Marie!

GOD JUL :)
Håper dere får en flott dag, proppfull av gode øyeblikk!

Takk for all inspirasjon og glede du sprer om deg med!

Varme klemmer fra meg

Annette sa...

For et nydelig pyntet julebord!
Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Kjersti sa...

så nydelig julebord!!! og jeg digger det kjøkkenet ditt altså - deilig med godt med plass :)

Ha en fortsatt fredelig juletid!

Aquarell sa...

Så flotte bilder...
En riktig god jul ønskes til deg og dine.:D

Eli Kristin Magnussen sa...

God jul til dere! Måtte snike innom for å se hva du fant på for julaften i kalenderen din :)

Om det er ok for deg, så linker jeg til bloggen din...? Du er så kreativ og er en stor inspirisjonskilde på flere vis.

Kos dere videre ;)