torsdag, august 10, 2006

...mitt mystiske prosjekt...


...en liten oppdatering på prosjektet mitt...
Å pusse 28deler tar jammen lang tid for denne ME-kroppen. Men nå har jeg pusset alle.
De er nå "myke" i kantene og er klare for et malingsstrøk.
I morgen skal jeg kjøpe beis...? må tåle en trøkk og litt vann...
Kan også røpe at jeg har vært i kontakt med Bergen Kretsfensel for å få prosjektet ferdig. Spennende om de kan hjelpe meg. Da blir jeg kjempetakknemlig... *fnis* ...noen som er nysgjerrige...? ...og så kan jeg røpe at det er barnehagen til jentene som skal få dette mystiske prosjektet når det er ferdig. ...og det er ikke en julekalender ;) Bra forslag! Men det er det ikke. Hi, hi...
..
...og ja jeg har lekt prinsesse med jentene mine og glemt å ta av meg kronen... ;)
Ha en fin dag!!
..
og dagens sitat er:
Følg alltid din innskytelse når det gjelder å glede en annen!

4 kommentarer:

Lene S sa...

LOL Du er såååå søt!!! :o) Og kreativ og et multitalent. Oppfinner( ingeniør, scrapper, illustratør og forfatter...wow) Å ja du har helt rett..jeg er nysgjerrig!!

(Og jeg vil gjerne utfordre deg med et bilde...se opp for e- mail med vedledd om noen dager! LOL)

Kathrine sa...

Jeg ble også litt nysgjerrig :)

Kjempefin artikkel! Jeg liker å høre folk sin historie, det gjør arbeidene deres mer levende for meg. Jeg har ingen sykdom, men scrapping har fungert som en slags "terpapi" på andre områder for meg. Det kreative lager jammen mer enn album!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Ja skal si jeg ble nysgjerig :)
Har tenkt litt på det, kan det være enten bursdagskalender til alle ungene, siden det var 24 stk og solene er de voksne sine ;) eller at det er navneskilt til barna og voksne?
Hvem vet men spennende er det :)
Kos deg videre

Ania sa...

Så kult!! Både bildet med prinsessekronen :D og initiativet ditt!! *veeeeeldig spent* :D Og jeg leste artikkelen din med en gang den kom ut, den synes jeg var fin -- viktige og fine betraktninger...stor *klem* til deg :)