tirsdag, september 03, 2013

sommerens bryllup

I sommer giftet min bror seg med sin vakre Elisabeth.
Det var en fantastisk dag på alle måter og jentene var så heldige å få være brudepiker til onkel Olav og tante Elisabeth. En stor opplevelse.
 bilde over: testsnurring av brukdepikekjolen på terrassen hjemme.
bilde under: min vakre farmor med minstejenta.
 To fine brudepiker
 Senere på sommeren var vi gjester i bryllup til en venninne.
Jentene fikk rååååsa kjoler og var så fine ♥ 
Alle kjolene er fra Monsoon Kids.
Jeg synes kjolene fra dem er så fine!
Min venninne Ania var i bryllupet som fotograf.
Bilder kan du se her:
Ønsker dere alle fine høstdager
♥

1 kommentar:

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Nydelige bilder og skjønne brudepiker. Tenker det var stor stas for jentene både med snurrekjole og fest. Gode minner for voksne og barn :) Jeg elsker bryllupper og vakre kjoler :)
Hilsen fra Anette