mandag, oktober 10, 2011

dagene flyr avgårde

Nå er det høst ute og det er ikke lenge til jul. Jeg har begynt så smått å planlegge julegaver. Det blir ikke så mye tid til å lage hjemmelagde gaver, men noen blir det. 
Kjøkkenkluter har alle bruk for og er kjapt å lage.
Vet ikke om denne havner under noens tre eller om den forsvinner ut av huset før den tid. 
Denne kluten er strikket med "banglamarie"-oppskriften. 
Oppskriftene på kjøkkenklutene finner du her.
Ønsker dere alle en god uke, og alle som har høstferie -god ferie :)

6 kommentarer:

Annette Thygesen sa...

Fin farge! Du er sannelig flittig med pinnene.

Fru Langstrømpe sa...

Her har jeg aldri vært før....koselig blogg.....vi har litt til felles vi to, gift, nesten like gamle, to jenter, liker å være kreative og ME. Jeg kommer innom igjen en gang snart.....må "sjekke deg ut" mer. :)

Elisabeth Helland sa...

minner meg om at jeg burde sjekket ut oppskriftene dine litt mer.....lekkert som alltid.... i år er det sitteunderlag som havner under treet til folk, men til neste år er det nok kluter vil jeg tro siden de fleste da har fått underlag...hihi

ha en fin fin dag videre du og alle dine

duBedåre sa...

Ja, jula kommer nok litt for raskt i år også, men klutene dine er alltid fine gaver, alle har bruk for en! (eller 10... )

Det er vel litt vel tidlig å si "ha en fin førjul", men kos deg med de forberedelsene som allerede er i gang! (o:

Lene sa...

For en koselig blogg du har!
La mge til som følger jeg, ha en fin dag :)

metanoia sa...

nydelig kjøkkenduk :) leser ar du bruker mandarin petit, men lurer på om du bruker dobbel tråd for å få dem til å se så "fluffy" ut ?