mandag, mars 28, 2011

...og sånn går no dagan´

Her er bilder fra en helt vanlig dag på skolen. 
Jeg er stort sett en av de første på skolen og da kan jeg finne frem favorittstaffeliet mitt ♥
Jeg liker å sitte når jeg maler og da vil jeg ha et staffeli med tverrbjelke nede så jeg kan sette beina på. 
I dag har jeg blandt annet grunnet lerreter og jeg klarer ikke la være å  grise litt.... så alle fingrene er full i hvit maling, men nå har jeg fiiine lerreter klare til bruk. -og så har jeg malt på maleriene jeg holder på med. Dere skal få se når jeg er ferdig. Er vel ikke så lenge til nå. 
På vei hjem fra skolen stakk jeg innom helsekostbutikken på Bergen storsenter og kjøpte meg ny pukkachai. Så nå koser jeg meg med en kopp original chai mens jeg skriver her. Viktig med god chai i fin kopp :)
Svar til Birkus: Koppen har jeg kjøpt av Anna Wrigstad Östberg, http://www.annakeramik.se/. Jeg har to stykker. Denne og en kopp solskinn
Ønsker dere alle en god uke :)

9 kommentarer:

Frk.Virrum sa...

Den der pukkachaien skal jeg få tak i, i pukkapakken som kom, var det bare en pose av denne. Maaange av sånne rosa, søte jeg ikke liker. Men chai, den var god! Mmm...kos deg du og!

Aquarell sa...

Høres ut som du har hatt en skikkelig koselig dag. :)
fint med sånne dager, man blir i så godt humør av dem.
Ha en fortsatt flott uke. :)

Hege sa...

Oh - lucky you! Høres ut som du har perfekte dager på skolen altså! Jeg har skikkelig lyst til å melde meg på keramikk-kurs... må bare tørre å ta steget liksom...
Og den Pukkateen syns jeg er kjempegod! Jeg har blitt så inspirert av dine kopper med Chai, så jeg blitt hekta på Chai selv jeg! *hehe*

Rasofiel sa...

Wow! Stilig og stemningsfullt bilde :) Kan du ikke fortelle mer om skolen du går på? Det høres så gøy ut :) Har alltid hatt så lyst til å studere kunst selv :)

Jennys fire vegger sa...

Kul collage! :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Birkus sa...

Digger koppen din! Hvor har du kjøpt den :-)

Unknown sa...

Så fin blogg du har! *smil*

Anne-Britt sa...

Har egentlig aldri tenkt på hvilken kopp jeg bruker når jeg drikker te, men etter du hadde et innlegg om dette begynte jeg å tenke etter, og det er jo veldig kjekt å drikke av en "gøy" kopp.
Gleder meg til å se dine underverker som du tryller frem.
Forresten så fikk jeg tazo teer, men kjekt å ha pukka teen i reserve :)

Ania sa...

Digger maling (og blekk..og mist) på fingrene!