torsdag, juni 10, 2010

en torsdag :)

I dag har jeg gjort litt ymse :) På formiddagen har jeg vært på USF og sydd, og etterpå tuslet jeg innom www.kunstsenter.no og så på Vanna Bowles "Wild tree" utstilling. Må nok innom der igjen om litt. En utstilling som er verdt å få med seg :)
Derfra tuslet jeg ned i Strandgaten for å kjøpe bursdagsgave til Lars. Jeg husker jo ikke når han har bursdag *litt pinlig* men vet (tror sterkt) at det er på sommeren.... alveslottet har de mye gøy og innerst i butikken har de en egen avdeling med hånddukker og fingerdukker. Sjekk den kule krokodillen!!! Jeg elsker hånddukker!! -det gjør ungene også. Da jeg skulle ta bilde av Amalie endte jeg opp med en haug med grimaser, jeg var fristet til å poste mange bilder. -Alveslottet er absolutt en moro butikk både for barn og voksne :)
-sjekk den flotte puten min :)
Puten er laget av www.annek.no. Knallekker og supermyk.
etter middag tuslet jeg og Amalie opp på "banglaloftet" som er mitt arbeidsrom :)
Vi har malt og griset :)
Jeg skal male noen sider til i Art Journalen min før jeg viser dem, men de kommer etterhvert :)
Ønsker dere alle en kreativ kveld :)

2 kommentarer:

Anne-Britt sa...

Digger krokodillen. Jeg også har sansen for fingerdyr ;) Gleder meg til visning av Art Journal sider :) og puten er råflott :) Ha en fin kveld videre.

Maren sa...

Digger krokodillen jeg også! Kjenner at jeg også har lyst til å oppe på banglaloftet en dag.... hint hint. ;)