mandag, desember 15, 2008

Slik ble Amaliekjolen :)

Den skumle skumle prinsessekjolen til Amalie med alle knappenålene i ble slik. Jeg fant ett velurbånd i sakene mine og sydde på nederst. og som detalj på kjolen har jeg sydd på to knapper "mammas jente". De er laget av Snella&Petronella. Hun lager så mange kule knapper. I helgen var jeg så heldig å snuble over standen til Snella&Petronella på Designerenes julemarked i Bergen. Da fikk jeg utvidet med enda noen flere knapper :)

...og i år har jeg laget hele 1 julekort *knis* Og dette julekortet er det en scrappedame som skal få. Det er pakket i konvolutt og er på vei med postmannen over fjellet i morgen. Kortet er laget med stempel fra www.banglamarie.no. Det runde stempelet er vel fra KreativHobby.
Og til alle de som pleier å få julebrev fra oss.... det kommer i januar....
:)
Ønsker dere alle gode adventsdager

8 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så kanonflott prinsessekjolen til Amalie ble, digget detaljene med knappene :)

Nydelig julekort :)

Juleklem fra oss

Eli sa...

Kjempelekker kjole - og knappene var virkelig prikken over i`n!! Tusen takk for den supre adventskalenderen - jeg koser meg hver dag med nye badeender :) Du er en knupp! Kos dere masse!!! Julekos fra meg

Sonja sa...

Nydelig kjole med herlige knapper!!!

Ville ønske deg og dine en fin førjulstid og en koselig jul!

Klem

Hanna sa...

Så vakre ting du syr *smelt*

Unknown sa...

Kjolen ble kjempelekker, og de knappene er helt ubetalelige..., de gjorde seg så utrolig godt på det enkle snittet i kjolen..., som sagt; kjempelekkert... :O)

Har sendt deg en mail med med oppskriften på strikkehjertene...

Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ dag!

klem fra Synnøve

Vibeke sa...

Wow - så nydelig kjole!!

Anne-Britt sa...

Så utrolig flott kjolen ble. Og de knappene er bare utrolig nydelige og passet så flott her. Kjekt å treffe deg i dag. Ønsker dere en fin førjulstid.

Juleklem fra meg

Anonym sa...

Det var en nydelig kjole! Også så kreative knapper, stilig! Tipper prinsessa ble glad :) Ha en fortsatt fin førjulstid!