mandag, mai 26, 2008

Hvis alle ting har sin plass......

...da blir det ryddig sier min farmor. Hun har mye rett i det så jeg prøver å organisere heimen litt og litt. I dag har jeg festet på laminerte navnelapper på korger. Jeg har hatt på noen en stund, men etterhvert som jeg finner ut hva som skal være i korgene så får jeg Lydia til å skrive på lapper hva som skal være oppi. I dag har jeg festet alle med svarte strips. Mer om laminering kan du lese her. Ble så inspirert av Anne Britt sin måte å lage kjøkkenkluter på at jeg måtte prøve å lage en selv. Jeg har strikket med grålilla petuniagarn. Så enkelt og så gode kjøkkenkluter.Ønsker dere en kreativ uke :)

6 kommentarer:

Jill sa...

Superherlige merkelapper!!!
Jeg har akkurat scrapliftet deg litt, venter på at det skal tørke så skal du få se :-)
Det er en av bordene rundt minialbummet ditt fra Celinekurset!
Ønsker meg sånn vaskeklut...
Hint, hint... :-)
Grå...

Unknown sa...

Wow wow, så smart med disse merkelappene og så kjekt å få en plass til alt sammen.
Digger virkelig kjøkkenkluten din. Herlig farge;)

Berit sa...

Herlige merkelapper!!!
Og at farmor har helt rett - det tviler jeg ikke på :) Prøver hardt på å få orden i saker her også, mangler mange kurver og hyller før det er i boks. Men i sommer skal jeg KASTE masse .. vel, det sa jeg for et år siden også *fnis*

Ønsker dere en fin uke!!
KLEM

Aquarell sa...

De kjøkkenklutene var jo så stilige! Og flott å få organisert ting og tang. Skal prøve på det her også, etterhvert... kanskje...
;)

Anonym sa...

Så stilig! Har jo sett noen av merkelappene dine før - men dette gir inspirasjon.. Tror jeg må få meg lamineringsmaskin og "herme" litt! Du er flink!

Jane :) (Tidl.anekristin)

Jill sa...

Tusen takk for apekatt oppskrift
:-) :-) :-)
Når blir det snart monkeybuisness her.
Klemz