onsdag, mars 11, 2009

litt layouter

Dagene flyr avgårde og jeg har ikke tatt meg tid til å oppdatere bloggen på mange dager. I dag har det vært skikkelig vår i luften. Jeg har puslet litt i hagen og begynt å forberede uteplassen til varmere dager :) Gleder meg til vi kan "flytte ut" og spise middag ute. Det spirer snøklokker, krokus og påskeliljer, fuglene synger og det er lyst om morningen *YEY*Her er litt forskjellige layouter. Layouten over her er om Amalie og Elisabethbamsen. Jeg har brukt rester av voksduken jeg sydde regnkåpen av til bakgrunn. Layouten under her var i siste nummer av ViScrapper. *snufs* Kjenner det er veldig trist at dette var siste nummer av bladet selv om jeg har full forståelse for Linn, Vibeke og Nina legger ned bladet. Layouten ble scrappet på papirfesten. Denne layouten har jeg bare glemt å poste. Den ble også laget på papirfesten. Amalie elsker blåbær....mmmmm

Ha en fin uke :)

4 kommentarer:

Julia sa...

Så flotte Loer!! Likte spesielt godt den med blåbær og hvordan du har revet arkene, har veldig lyst til å lifte denne?!

Gro aka emrille sa...

Så lekre LO'er:)
Likte så godt den med bamsen jeg da - kjempesøtt med den lille kaninen:)

Hege sa...

Nydelige LOer du lager. Elsker stilen din. Du har utrolig sans for farger og detaljer. Syns det er fantastisk hvordan du får bakgrunnen på LOene til å være en del av bildet på en måte. Farger, materialer og pynt gjenspeiler tema på LOene... Lekkert!!!

Aquarell sa...

Utrolig flotte LOer!
Så søt den om bamsen var.:D