søndag, november 16, 2008

Scrappehelg

Nå er jeg tilbake fra en kjempekoselig scrappehelg med Eli, Gry, Vibeche; Sonja og Ellen :) Veldig koselig, kreativt og fun :) Jeg har omtrent ikke tatt noen bilder hele helgen, så jeg gleder meg til å se deres bilder!! Her er litt av hva jeg har laget i helgen. Jeg har laget noen layouter om forskjellige scrappetreff.
...

Vi prøvde oss også på noen KaiserKraft-kuler av ulike slag *knis* de ble fine da!! Skal vise dem når de er ferdig pyntet. barnehagescrapping i Vibeche sin barnehage i 2007. På den scrappingsen var Vibeche, Jill, Anne Marit, Christine, Anne Britt og meg. Veldig veldig koselig scrappekveld :)
På scrappings med hobbykrokdamene i juni '08 :) Superkreativt og fun :)
Kurs med hu derre banglamarie. Det var veldig kjekt å holde kurs for Åse Marit og gjengen!!!

Papirfest 2008 i Stavanger *YEY*

Papirfest 2008
Jeg har scrappet bilder fra Vibeche, Eli og meg.
Gry og meg på Papirfest 2008
Eli har tatt bilde av oss. Takk for bildet Eli :)
*
Takk for en trivelig scrappehelg jenter :)
Jeg ønsker dere alle en kreativ uke

5 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Hei og takk for sist, det var kjempe koselig med kreativ jentehelg selv om min deltakelse var litt kortere enn deres.
Du har fått laget utrolig mange herlige og flotte LOer og jeg gleder meg kjempe mye til å se de ferdig pyntete julekulene. Det jeg fikk med meg av de før jeg dro var at de blir utrolig nydelige.
Kos deg masse, vi snakkes snart :)
Klem

Elisabeth sa...

Så utrolig mange stilige lo'er :D Du er superflink!

Sonja sa...

Takk for herlig helg!! Flotte Layoter du laget og NYDELIG "ball".

Klem, Sonja

Jill sa...

Håper jeg blir innvitert på barnehagescrap igjen :-)
Flotte LOer :-)

Camilla G sa...

Due r så flink til å scrappe eventer, og layouter med mening/historier! Og så synes jeg du lager så mye flott, det virker som om det går veldig fort også. Stadig noe nytt innpå her! Wow så flotte de kulene ble.
Ett spm: De herlige sokkene du har strikket under her, har du et navn på et oppskriftshefte el. en kan finne dem i?