lørdag, oktober 18, 2008

tusen takk for i går :)

I går hadde vi scrappekveld i barnehagen til Vibeche sammen med Eli, Gry, Lovise, Maren og Ania. Tusen takk for en koselig kveld. Alltid koselig og inspirerende å scrape med dere!!
og så føler jeg for å presisere noe fra gårsdagsens innlegg. Mange har lurt på hvorfor jeg går på treff på en konkurrerende butikk til den jeg er designer i og jeg føler jeg må oppklare det. Det har ikke vært min mening å sette papirgleder.no i dårlig lys. Papirgleder har treff hver torsdag, men det passer ikke for meg å gå på. Da jeg ble invitert med på hobbykroken av Eli tok jeg steget til å besøke denne butikken på Laksevåg. Det har vært godt for meg å ha ett scrappefellesskap med trivelige og inspirerende damer å scrappe fast med. Det er ikke fordi jeg mistrives på noen som helst måte på PG at jeg har valgt å gå på hobbykroken. Grunnen til at jeg skrev gårsdagens innlegg var fordi jeg syntes det var på sin plass å takke Eli, Ania, Gry, Vibeche og de andre damene for masse scrappeinspirasjon. Det har gjort meg godt å scrappe med dem. Beklager at innlegget kunne virke illojalt overfor min butikk, det var overhodet ikke min intensjon!!


Ønsker dere alle en kreativ helg :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for en kjempehyggelig kveld i barnehagen i går. :)

Hege sa...

Så nydelige LOer du har laget! Stilig å bruke strie... Liker stilen din veldig godt! Du får med mange fine detaljer, som underbygger stemningen i bildene. Takk for inspirasjon!

Desirée sa...

Så flotte LOer!
Jeg ville tro at det er naturlig å ha kontakt med alle, uansett butikk og uansett treff. Man er jo ikke ulojal selv om man stiller opp i andre fellesskap, eller? Det viktigste er jo å treffe likesinnede og ha det koselig og kjekt sammen for å dele den flotte hobbyen vår! Så ha bare ren samvittighet du, og er det noen som mener det motsatte, så er det noe grunnleggende feil med dem, ikke deg.

Ha en riktig god helg!

Eli sa...

Takk for i går - var virkelig kooselig, og du lager de lekreste layouter!!! Kjenner i dag at jeg var noe sent oppe - kroppen vil liksom ikke helt, men det er lørdag og barekosesegdag; vel - etter at alt husarbeidet er tatt ;)

Syns det er litt synd jeg at du får tilbakemld om at du er illojal fordi du går på treff i andre butikker, for du er da din egen person og kan selv bestemme hva du vil uten at det gir andre rett til å legge noe i det (som ikke er der)Er det en person her i verden som det ikke er noe vondt i så må det være deg; og det er synd at du føler at du må forsvare det du har all rett til å gjøre = gå der du vil.

Ønsker deg en kjempefin helg Marie :) Klem, E

Gladie sa...

Så lekre LOer - du overrasker igjen, så tøft med strie - og så helt deg! :) Kjipt at du har fått sure tilbakemeldinger, men vi lever i et fritt land og kan da virkelig gå på treff og handle hvor vi vil. Kos deg med gode scrappevenner - uansett hvor de måtte befinne seg. :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Jeg vil bare også takk for i går min venn, utrolig herlig å være sammen med deg og de andre som var der i går.Så inspirerende.

Og angående illojalt så er jeg helt enig med det de andre over her sier.

Scrapping skal være koselig og ha det gøyt, det er en herlig hobby.

Ha en fin helg og tusen takk for at du deler dine flotte kreasjoner med oss andre. Du inspirerer stort.

Klem

Anonym sa...

Jeg sitter egentlig bare å rister på hodet i dag jeg.... skjønner egetnlig ingenting!!

Så jeg kan ikke annet enn å sende en diger klem over til deg - og håper at du får en flott helg uansett! KLEM

Pauline sa...

Sender deg bare en megaklem!!!
Du lager de flotteste sider,
keep up the good work!!
Vi snakkes i Stvg. om ikke så lenge! ;-)