onsdag, mai 14, 2008

Fanen er ferdig og levert

I går fikk jeg levert fra meg fanen til barnehagen :) Jeg og en fra barnehagen satt i to arbeidsdager og klippet og sydde, og så tok jeg den med hjem i pinsen for å gjøre den ferdig. Var godt å levere den fra meg i går :)
(Jeg har sladdet over hovednavnet til barnehagen -jeg har ikke sydd ett stort svart felt midt over *knis*) På baksiden av fanen har vi laget ett flagg

Nå er det bare å bli ferdig med Lydia sin brystduk til bunaden og Amalie sitt bunadsbelte. Jeg synes det er så stas med bunad på 17mai, både på store og små.
Utenfor huset bugner det med blomster og det er deilig vår :)
nå gleder jeg meg til å pynte med litt flagg og ting jentene har laget på skolen og i barnehagen.
Jeg synes det er så kjekt med festdager :)

God forberedelse til 17 mai

5 kommentarer:

Anne-Britt sa...

Wow, denne fanen var jo kjempeflott. Så dekorativ og likte veldig godt sommerfuglen på bokstaven. Og så fint med blomstene. Gleder meg til å se bilder av jentene i bunad;)

Anonym sa...

Tenker både du og barnehagen er stolte.Dere kan vise den fram i 17.mai toget med stolthet.Gratulerer

Anonym sa...

Hei Marie!

Tusen takk for hilsen i bloggen min! Tusen takk for i kveld! Jeg syns det var veldig kjekt å møte både deg og Vibeche. Håper virkelig dere også blir med på treffene der senere, det hadde vært knallgøy! Gi meg gjerne en lyd om andre treff dere evt drar på! :)

Legger deg til på blogglisten min her, så titter jeg innom med jevne mellomrom! :)

Ha en fortsatt strålende kveld!

Maren

Renée og Amanda sa...

Fanen blei kjempeflott!!
Håper dere får en fin 17.mai :)

Jannhild sa...

Igjen og igjen imponerer du!! Du får jo til alt du!!
Knallflott Marie :)