tirsdag, april 22, 2008

En blekkulf blir til....

Mannen er på tur og jeg er alene hjemme... hva kan man da finne på???? Jeg inviterte Vibeche over på litt skravling og scrappings... og vi endte opp med å lage en blekkulf..... Utrolig morsomt å lage!!! Takk for utfordringen Vibeche og nå gleder jeg meg til å lage en STOOOOR blekkulf også :)

litt galskap...... *knis*
Blekkulf :)
Marie og Blekkulf :)
Ha en kreativ dag :)
...
...
Takk for alle positive tilbakemeldinger i forje innlegg på bloggen :)
(Til dere som har skrevet mail til meg så vil jeg si at jeg svarer på dem fortløpende)

4 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Tuuuuusen takk for en herlig kveld sammen med deg Marie. Det er herlig galskap.
Ikke minst vil jeg takke for at du har laget den flotte Blekkulf som skal til barnehagen min. Du er bare verdens beste.
Ungene kommer til å bli vill av begeistring, og jeg gleder meg til å vise den stolt frem.
Skal hive inn noen bilder jeg også på bloggen men det får bli i morgen for nå må jeg legge meg.
Kos og Klem til verdens herligste jente.

Sonja sa...

Kjempe sjøønn blekkulf (",)

Jill sa...

Herlige krumspring :-)

eba sa...

Søt blekkulf. Og så må jeg bare si at forrige innlegg var utrolig flott lesning! Så godt å få energien tilbake! Gratulerer!