fredag, november 09, 2007

Banglamarie stempler i hus

ENDELIG er de her :) En kartong full med banglamariestempler :)stuegulvet har vært fylt stempler i ettermiddag og jentene har hjulpet meg å sortere dem i bunker :)
og etterpå hjalp de meg med å pakke de stemplene som skal til diverse butikker og til de som har bestilt på forhåndssalg.
Her er en oversikt over stemplene som kom i dag og som kan kjøpes på http://www.banglamarie.no/
Jeg skal bort i helgen så jeg svarer på ordremail søndag kveld/mandag.
Jeg vil ønske dere alle en riktig så kreativ og fin helg :)


7 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

GRATULERER SÅ MYE MED FANTASTISKE FLOTTE STEMPLER.Jeg elsker de alle sammen og gleder meg så mye til å bruke de, nå må det bare begynne å snø ;)
Igjen gratulerer så mye vennen, jeg elsker de.
LØP og KJØP alle sammen :)
Klem

Kirsten sa...

Gratulerer med sendingen av stempler! De er kjempeflotte!

Moia sa...

Gratulere så mye med de nye stemplene Marie.

Camilla G sa...

gratulerer med nye stempler i hus! De er virkelig flotte :D

Rønnaug S. sa...

Kjempefine stempler! Har falt helt for jenta med snølykta. Nydelig!

Anne-Britt sa...

Nydelige stempler Marie. Så kjekt de er kommet allerde da :) Gratulerer så masse.

Aquarell sa...

Så flotte stempler!:D
Gratulerer!